Photobucket

Blog Roq yang ROCK

Posted on
  • Friday, January 28, 2011
  • by
  • fungi freak
  • in
  • Labels:
  • Blog rogrock, ko mmg rock r =D
    Hari nie aku nk promote blog sorg mamat nie (roq), die bukak blog sbb die nk tonjolkan bakat melukis die. So syabas aku ucapkan utk die. Well berdasarkan mklmt dr profile die, umur die is 20 yrs old... thats damn fuckin young... n by the way, aku sgt teruje dgn hasil lukisan die, chumel dan so simple. Die mengingatkan aku kpd adik aku... bila aku go through suma hasil karya y die post kat dlm blog die. 
    Promte Blog =P
    Pasal pe? Pasal adik aku pon sejibik mcm die gak suke sgt melukis kartun. Aku ade 2 org adik pompuan y sgt suke melukis. Kitorg adik beradik mmg ske baca manga n layan anime. So secara x langsg, datang la minat utk melukis kartun. Especially bila ada pertandingan melukis gempakstarz, mmg makin menjadi2 la... (walaupon xpernah menang huhu sedey, aku rse org y mengadili contest tue x telus atau mata die sepet kot xnmpk betape agungnye hasil kerja kami muahahahaa.....)

    :iconharihtaroon:
    harihtaroon
    So klo korang nk tgk hasil kerja die, korang bley la jenguk2 profile deviantart adik aku nie ...sgt menarik, canti dan tertarik. Aku pon kagum huhu.... Dulu die nk pakai Adobe Photoshop pon xreti, tiap kali nk ajar die pakai software nie aku slalu je usik die.... mesti die bengkek gler.... Tapi sikalang, PERGHHH... dah lawan tok guru nie huhu... Lagi2 skarang die dah jumpe software baru PaintTool SAI (SAI) lagi r menjadi2 illustrasi die...

    cutekan, hehe...
     Bak kate Jullian Smith, "I made this for you"
    p/s: Pakcik Roq, ko try r wat account kt deviantart... 
    kt sne ramai org2 y berbakat dlm bidang seni photography, illustration, 
    comics and so on... so xrugi klo ko g submit hasil karya ko, 
    untung2 klo ade y berminat ngan hasil karya ko, ko bley jual hehe

    ~Sharing Is Caring ~


    .::Powerful Words Of The Day::..

    0 comments:

    Post a Comment